субота, 4 лютого 2017 р.

Ше.Пісня - це коли Шевченка ретранслюють в твоїй голові СЬОГОДНІ

Так, я в деяких речах буваю зла. Мене бісить, коли тексти Шевченка  вибивають, як килим на вулиці. Мене бісить стандартний академічний жанр, який сучасне покоління все менше і менше сприймає. Мене бісить коли беруться за тексти без душі, або, теж страшно, коли з баченням ХХ ст. В такому разі я кажу, стоп – я хочу якомога глибше зафіксувати бачення Тараса Шевченка  саме у ХХІ столітті. І це роблю з душею. І до цього усіх вас запрошую.




Саме сьогодні я прошу і припрошую музикантів долучитися до проекту Ше.Пісня.

Усе почалося з того, що я взимку 2016 забрела в ресторан «Шевченко», який, на жаль, вже не працює… Забрела я до чудової родини Ручкіних (власників закладу), які бачать Шевченка теж доволі сучасно. Вони мені зробили пропозицію, від якої я не в змозі була відмовитись – влаштувати в них святкування Тараса Шевченка. Власне потім вони підтримали мою ідею Ше.Пісні і були тими плечами й китами, які максимально допомогли втілити Ше.Пісню в життя. За що їм величезне дякую.
 
За честь було нагородити цього музиканта. Віталій Радиш і наше знайомство :)
 

Потім був конкурс, потім були переможці. Потім я зрозуміла, що Ше.Пісня – це не одноразова штука – а все ж дуже потрібний для мене і суспільства процес. Адже він допомагає ретранслювати тексти ХІХ ст. в голови людей покоління ХХІ.
І зараз, фестиваль Тараса Шевченка «Ше.Fest» оголосив відкриття конкурсу акустичних пісень на слова Тараса Шевченка «Ше.Пісня» вже вдруге.

9 березня, на день народження Тараса Шевченка, у Києві відбудеться гала-концерт та нагородження переможців конкурсу статуеткою та дипломами «Ше.Пісні». П’ятеро найкращих виконавців візьмуть участь у фінальному концерті в арт-пабі «Бочка на Подолі», який знаходиться в Києві.



Умови конкурсу «Ше.Пісня»:


Участь у конкурсі на краще виконання пісні в акустиці на слова Тараса Шевченка може взяти будь-який виконавець, який покладе слова з «Кобзаря» на музику.

Прийом заявок від музикантів відбуватиметься до 28 лютого 2017 року.
Відбиратимуться найкращі пісні конкурсною комісією, куди входять відомі музиканти та музичні критики.

За умовами конкурсу, у ньому можуть взяти участь акустичні виконавці. Не розглядаються заявки стилю поп та естради. Для акомпанування текстів Тараса Шевченка в рамках конкурсу можна використовувати лише акустичні інструменти.

Важливою умовою участі є дотримання авторських прав на твір. Права на музику мають належати учасникам конкурсу.

Для участі у конкурсі свої заявки надсилати можна за цією гугл-формою

Запис треку може бути як аматорський, так і професійний, а також у відео-форматі живого виконання. Якщо переможний трек не записаний у студійній якості, організатори сприяють запису або зведенню пісні.

У фіналі залишиться 10 учасників, пісні яких увійдуть до збірника акустичних пісень CD-формату. Ці диски будуть розіслані на всі державні радіостанції країни. Організатори частково покривають добирання іногородніх учасників на гала-концерт.

Сторінки в соціальних мережах:

ФБ

ВК

Сайт

 

Немає коментарів:

Дописати коментар